tisdag, maj 02, 2006

utomhus...

6 Comments:

At tisdag, maj 02, 2006, Blogger Lindas trädgårdsblogg said...

Vilken fin bild! Men vad är det? Frågar en okunnig :-o Jag har missat din trädgårdsblogg! *bokmärker genast* :-)

 
At tisdag, maj 02, 2006, Blogger Humlan said...

Ååh, så söta! Man (jag) blir glad av blommor, speciellt vårblommor... men det är väl ingen nyhet vad jag tycker om blommor!?

 
At tisdag, maj 02, 2006, Blogger Lyckliga Grodan said...

Linda..det är en norrländsk blåsippa.. som niger i backen..

humlis.. du är en blomstersjäl.. och en inspiratör för okunniga grodor..

 
At onsdag, maj 03, 2006, Blogger Tankevågor said...

Så vackert blå......favortitfärg. Nästan som min Gagga-väska, så blå.

 
At onsdag, maj 03, 2006, Blogger Lindas trädgårdsblogg said...

Nämen? Finns det norrländska blåsippor? Vad har jag missat under hela min uppväxt! :-o

 
At onsdag, maj 03, 2006, Blogger Lyckliga Grodan said...

blåsippor i norrland.. bliva norrländska blåsippor.. och ljuvliga därtill.. :)

 

Skicka en kommentar

<< Home