måndag, juni 19, 2006

dr Grodas avdelningsrond








klematisen har hämtat sig finfint..
och är nu utflyttad på vanlig vårdavdelning..
hemgång inom närmsta veckan..

ett stycke hur-spännande-som-helst lilja hittades...
helt fel klinik..
mörkt rum och dålig mat..
togs över till solskensavdelningen...
med extra näringsrik föda..
har hämtat sig efter en kritisk natt..
får kvarvara tillsvidare...

hallonsnåren är långt gångna i grossessen..
och skulle behöva höftbälte..
för att inte falla över..
kontakta rehab syster...

övriga patienter välmående..
oförändrade behandlingsstrategier..
om inget nytt inträffar..

*hänger av mig rocken och går och fikar*

8 Comments:

At måndag, juni 19, 2006, Blogger Humlan said...

Engagerad och kunnig personal på denna vårdinrättning!
Allt som en patient kan önska sig!

 
At tisdag, juni 20, 2006, Blogger Lyckliga Grodan said...

ja det här var en riktigt rolig avdelning att ronda faktiskt.. hihihi...

 
At torsdag, juni 22, 2006, Anonymous Anonym said...

Jag skulle behöva anställa er, när jag ska inrätta någon slags trädgård här hemma.

 
At onsdag, juli 05, 2006, Blogger Tankevågor said...

Kära lilla Groda! När du kommer hem från Osmanska riket igen kan du väl ta ett skutt bort till mig. Vill visa dig en av mina blå favortitblommor. :)

 
At söndag, juli 16, 2006, Blogger PGW said...

Har trädgården stängt över sommaren ..?

 
At tisdag, juli 18, 2006, Anonymous Anonym said...

Kikar runt i din trädgård för lite inspiration...Hittar fina bilder !
Har hittat ut i bloggvärlden igen och kikar du in så kanske du känner igen nått ;) Välkommen

 
At onsdag, juli 26, 2006, Blogger Lyckliga Grodan said...

hej snurran..
kilar över till dig och kollar direkt..

 
At onsdag, augusti 09, 2006, Anonymous Anonym said...

åhhh,,den avd såg inte jag när jag var inlagd fasen hade gärna gått in en sväng där,, du är härlig med dina kommentarer blev på glatt humör nu tack behövdes idag

 

Skicka en kommentar

<< Home